VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY - ČLENSTVO

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa aplikujú na právne vzťahy medzi spoločnosťou MAMATATABAC s. r. o., so sídlom Š. Moysesa 424/59 Žiar nad Hronom 965 01, Slovenská republika, IČO: 56 756 119, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č.: 51207/S, DIČ: 2122415999, telefónny kontakt: 0918841108 ako poskytovateľom (ďalej len „Poskytovateľ“), a Vami, ako užívateľom (ďalej len „Užívateľ“), v súvislosti s využívaním webovej stránky https://mamatatabac.sk/ (ďalej len „Webová stránka“), umožňujúcej svojim návštevníkom sledovať a využívať logopedické a interaktívne cvičenia pre deti, pomocou ktorých môžu s deťmi precvičovať výslovnosti hlások v slovách a vetách, rozširovať slovnú zásobu či precvičovať gramatiku, a to aj za pomoci interaktívnych hier (ďalej len „Služba“), a sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenej na diaľku medzi Poskytovateľom a Užívateľom (ďalej len „Zmluva“).

  1. Základné ustanovenia
    1. Poskytovateľ a Užívateľ (ďalej spoločne len „Zmluvné strany“ a každý samostatne len „Zmluvná strana“) sa môžu písomne dohodnúť na odchylnej úprave vzájomných právnych vzťahov zo Zmluvy od týchto VOP. Takáto odchylná dohoda bude mať prednosť pred VOP.
    2. Užívateľom môže byť
      1. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „Užívateľ – Spotrebiteľ“); alebo
      2. akákoľvek osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, najmä (a) osoba zapísaná v obchodnom registri, (b) osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, (c) osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, a (d) fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu (ďalej len „Užívateľ – Podnikateľ“).
    3. Vzájomné právne vzťahy medzi Zmluvnými stranami sa vo vzťahu ku
      1. Užívateľovi – Spotrebiteľovi riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, vrátane ustanovení dvadsiatej prvej hlavy, ktorá upravuje ustanovenia o spotrebiteľských zmluvách s digitálnym plnením, a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa;
      2. Užívateľovi – Podnikateľovi riadia najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

Niektoré ustanovenia týchto VOP sú upravené výslovne odlišne pre Užívateľa – Spotrebiteľa a Užívateľa – Podnikateľa, najmä podmienky časti Odstúpenie od Zmluvy a Záručné podmienky a reklamačný poriadok.

  1. Využívanie Služby a uzatvorenie Zmluvy
    1. Na Webovej stránke Poskytovateľ ponúka Služby za odplatu.
    2. Služba je Poskytovateľom poskytovaná vo forme členstva (ďalej len „Členstvo“), ktoré predstavuje platený prístup k úplnej databáze Služby, a to niekoľko interaktívnych logopedických cvičení pre deti v oblasti slovnej zásoby, gramatiky, čítania s porozumením, či výslovnosti, prístup k viac ako 200 online cvičeniam a prístup k viac ako 100 PDF pracovných listov.
    3. Členstvo je dostupné v nasledujúcich predplatených obdobiach
  1. Mesačné;
  2. Štvrťročné; alebo
  3. Ročné.
    1. V prípade záujmu Užívateľa o Členstvo sa Užívateľ v sekcii „Prihlásiť sa“ registruje zvolením si predplatného obdobia Členstva, a to mesačné , štvrťročné alebo ročné (ďalej len „Členské“). Užívateľ následne vyplní objednávkový formulár nachádzajúci sa v zóne registrácie po výbere predplatného obdobia Členstva (ďalej len „Objednávka“), zvolí si spôsob platby a zaplatí príslušný poplatok. Pri výbere predplatného obdobia Členstva na https://mamatatabac.sk/ sa Užívateľovi zobrazuje cenník za každé jednotlivé obdobie (ďalej len „Cenník“).
    2. Pred odoslaním Objednávky má Užívateľ kedykoľvek možnosť skontrolovať a meniť Objednávku, t.j. najmä meniť či opravovať akékoľvek údaje týkajúce sa Užívateľského účtu, Členstva, a najmä predplatené obdobie Členstva, fakturačné údaje a spôsob platby. Zverejnenie údajov o Členstve na Webovej stránke sa nepovažuje za návrh na uzatvorenie zmluvy, ale za Poskytovateľovu výzvu na Užívateľove predloženie návrhu na uzatvorenie zmluvy. Odoslaním Objednávky robí Užívateľ takýto návrh na vznik Členstva. Súčasťou Objednávky je povinnosť Užívateľa zaplatiť Členské. Členstvo vznikne Užívateľovi momentom, kedy po odoslaní Objednávky a vykonaní úhrady príslušného Členského Užívateľom Poskytovateľ potvrdí Užívateľovi emailom vznik Členstva resp. registráciu (ďalej len „Registrácia“). Teda okamihom doručenia emailu potvrdzujúceho Registráciu a vznik Členstva Užívateľovi je Zmluva o poskytovaní Služieb uzavretá. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú, až kým nedôjde k jej ukončeniu jednou zo Zmluvných strán (napríklad z dôvodu zrušenia Členstva). Od momentu doručenia tohto potvrdzujúceho emailu bude Užívateľovi sprístupnený obsah Členstva a Užívateľ ho bude môcť využívať prostredníctvom Užívateľského účtu. Registráciou sa Užívateľovi zriadi užívateľský účet, prostredníctvom ktorého bude mať Užívateľ zabezpečený prístup k Službe (ďalej len „Užívateľský účet“).
    3. Užívateľský účet je viazaný len pre jednu osobu resp. je viazaný na jedného Užívateľa. Užívateľský účet smie využívať jedine Užívateľ, ktorý má zakúpené Členstvo a nesmie byť zdieľaný s tretími osobami.
    4. Služba je prístupná cez webové prehliadače, ako napríklad Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari, Opera. K plnému využívaniu Služby je potrebné mať osobný počítač, tablet alebo mobilný telefón (smartfón), ktorý obsahuje internetový prehliadač a umožňuje prehliadanie videí.
    5. Užívateľ týmto súhlasí s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní Zmluvy.
    6. Členské, resp. cena za Službu, pre Užívateľa alebo pre skupinu užívateľov nie je určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.
    7. Poskytovateľ získava hodnotenia (recenzie) svojich produktov a služieb a poskytuje Užívateľom prístup k týmto hodnoteniam (recenziám).
    8. Užívateľovi je po nákupe umožnené, aby prostredníctvom služby 3. osoby zadal svoje hodnotenie (recenziu) produktu alebo služby, napríklad vo forme textu a fotky. Recenziu Poskytovateľ zobrazí pre účely informovania ďalších návštevníkov Webovej stránky. Pravosť týchto hodnotení zaisťuje Poskytovateľ tak, že možnosť hodnotenia je sprístupnená emailom iba užívateľom, ktorí uskutočnili nákup či objednávku na Webovej stránke. Poskytnutie hodnotenia je úplne dobrovoľné. Ak Užívateľ odovzdá Poskytovateľovi svoje hodnotenie, dochádza k udeleniu nevýhradnej a bezodplatnej licencie na využitie hodnotenia na marketingové účely bez časového a územného a vecného obmedzenia, ktoré Poskytovateľa oprávňuje na použitie hodnotenia akýmkoľvek spôsobom.
    9. Užívateľ oprávňuje Poskytovateľa na využitie hodnotenia bez toho, aby Užívateľa označil za autora, na výkon svojich osobnostných práv spojených s hodnotením v jeho mene, a to buď samostatne, alebo s pomocou 3. osôb.
    10. Používatelia sociálnych sietí môžu zanechať hodnotenia produktov a služieb aj na sociálnych sieťach.
    11. Hodnotenia nie sú sponzorované, pokiaľ tak nie sú výslovne označené.
    12. Predávajúci môže za poskytnutie hodnotenia ponúknuť Užívateľom určité protiplnenie, napríklad vo forme zľavy na ďalší nákup v internetovom obchode. Podmienky na získanie a uplatnenie takýchto protiplnení môžu byť stanovené vždy individuálne, podľa aktuálnej marketingovej akcie Poskytovateľa.
  1. Platobné podmienky
    1. Za príslušné predplatené obdobie Členstva je Užívateľ povinný zaplatiť Členské a to vo výške podľa platného Cenníka. Predplatené obdobie Členského je
      1. Mesačné;
      2. Štvrťročné; alebo
      3. Ročné.
    2. Ak si Užívateľ zvolí Mesačné predplatené obdobie Členského, uhradí Členské za jeden mesiac Členstva vopred, a to prostredníctvom platobnej brány Stripe.

V takomto prípade bude Užívateľovi Členstvo automaticky predlžované po dobu neurčitú s fixnou mesačnou periodicitou, a to za rovnakých podmienok a v rovnakej cene, ktorá je zároveň maximálnou cenou opakovanej platby. Automatické mesačné platby môže Užívateľ kedykoľvek zrušiť priamo po prihlásení sa do Užívateľského účtu, pod záložkou „Platby a členstvo“, cez možnosť „ukončiť členstvo“. Po takomto zrušení Členstva za Mesačné predplatené obdobie Členského bude Užívateľ oprávnený využívať výhody a Služby v rozsahu Členstva do uplynutia príslušného predplateného obdobia Členstva, za ktoré Užívateľ už zaplatil.

    1. Ak si Užívateľ zvolí Štvrťročné predplatené obdobie Členského, uhradí Členské za tri mesiace Členstva vopred, a to prostredníctvom platobnej brány Stripe.
    2. Ak si Užívateľ zvolí Ročné predplatené obdobie Členského, uhradí Členské za dvanásť mesiacov Členstva vopred, a to prostredníctvom platobnej brány Stripe.
    3. Cena Členského Členstva uvedená v Cenníku je uvedená v mene EUR a je konečnou cenou vrátane všetkých súvisiacich daní (vrátane DPH) či ostatných poplatkov.
    4. Prijatie platby Členského potvrdí Poskytovateľ Užívateľovi emailom.
    5. Faktúru doručí Poskytovateľ Užívateľovi emailom po prijatí platby Členského, s čím objednaním Služby Užívateľ súhlasí.
  1. 1.
  1. Garancia vrátenia peňazí
    1. Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 4 sa vzťahujú len na Užívateľa – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
    2. Napriek maximálnej snahe Poskytovateľa poskytovať Službu v najlepšej možnej kvalite Poskytovateľ nedokáže zabezpečiť, že sa Užívateľovi bude Služba subjektívne páčiť a že mu bude vyhovovať.
    3. Ak Užívateľ nie je s kvalitou Členstva spokojný, je oprávnený bez uvedenia dôvodu do 30 dní od vzniku Členstva od Zmluvy týkajúcej sa Členstva odstúpiť. Lehota na odstúpenie od Zmluvy uplynie po 30 dňoch od uzatvorenia zmluvy. Ak od Zmluvy Užívateľ takto odstúpi, Poskytovateľ mu v čo najkratšej dobe, ktorá nebude dlhšia ako 14 dní odo dňa, keď nám bude Poskytovateľovi doručené oznámenie o odstúpení od tejto Zmluvy, vráti zaplatené Členské. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký Užívateľ použil pri platbe, ak Užívateľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
    4. O svojom rozhodnutí odstúpiť od Zmluvy Užívateľ informujte Poskytovateľa jednoznačným vyhlásením o odstúpení od Zmluvy, napríklad
      1. listom zaslaným na adresu Poskytovateľa; alebo
      2. emailom na emailovú adresu zákazníckeho servisu Poskytovateľa info@mamatatabac.sk ;

(ďalej len „Oznámenie o odstúpení od Zmluvy“).

Na tento účel môže Užívateľ tiež použiť formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu týchto VOP. Prijatie Odstúpenia od Zmluvy Poskytovateľ potvrdí Užívateľovi emailom. Lehota na odstúpenie od Zmluvy je zachovaná, ak Užívateľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od Zmluvy.

    1. Ak hmotné plnenie poskytované Užívateľovi Poskytovateľom spolu s Členstvom spadá do jednej z kategórií uvedených v § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z o ochrane spotrebiteľa, od zmluvy o kúpe ktorých v zmysle uvedeného zákona nie je možné odstúpiť, Poskytovateľ odpočíta hodnotu takéhoto hmotného plnenia od príslušného Členského, ktoré má byť vrátené Užívateľovi, a vráti Užívateľovi Členské v takejto zostatkovej hodnote.
    2. Ak hmotné plnenie poskytované Užívateľovi Poskytovateľom spolu s  Členstvom nespadá do jednej z kategórií uvedených v § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z o ochrane spotrebiteľa, od zmluvy o kúpe ktorých v zmysle uvedeného zákona nie je možné odstúpiť, v prípade, že
      1. Užívateľ vráti Poskytovateľovi takéto hmotné plnenie spôsobom a za podmienok platných pre vrátenie tovaru zakúpeného u Poskytovateľa v zmysle Všeobecných obchodných podmienok pre internetový obchod Poskytovateľa dostupných na www.mamatatabac.sk, Poskytovateľ vráti Užívateľovi celú sumu Užívateľom zaplateného Členského;
      2. Užívateľ nevráti Poskytovateľovi takéto hmotné plnenie spôsobom a za podmienok platných pre vrátenie tovaru zakúpeného u Poskytovateľa v zmysle Všeobecných obchodných podmienok pre internetový obchod Poskytovateľa dostupných na https://mamatatabac.sk/obchodne-podmienky/, Poskytovateľ odpočíta hodnotu takéhoto hmotného plnenia od príslušného Členského, ktoré má byť vrátené Užívateľovi, a vráti Užívateľovi Členské v takejto zostatkovej hodnote.
  1. Zodpovednosť za vady
    1. Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 5 sa vzťahujú len na Užívateľa – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
    2. Ak Užívateľ kedykoľvek zaznamená akékoľvek problémy spojené s užívaním Služby, napríklad jej nedostupnosť alebo zlú kvalitu videa, je oprávnený Službu reklamovať. V tejto súvislosti Poskytovateľ poukazuje nato, že nedostupnosť Služby alebo jej nedostatočná kvalita môže byť ovplyvnená kvalitou internetového pripojenia Užívateľa.
    3. Poskytovateľ zodpovedá Užívateľovi  za to, že ním zakúpená Služba je v súlade s dohodnutými požiadavkami (§ 852e Občianskeho zákonníka) a všeobecnými požiadavkami (§ 852f Občianskeho zákonníka). To napríklad znamená, že Poskytovateľ zodpovedá za to, že Služba má akosť a vlastnosti požadované Zmluvou, ním popisované, alebo na základe reklamy Služby očakávané, prípadne pre Službu takého druhu obvyklé. Ďalej Poskytovateľ zodpovedá za to, že Služba zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, kvalite a zodpovedá účelu, ktorý pre použitie Služby uvádza alebo pre ktorý sa Služba obvykle používa. Poskytnutá Služba má vady, ak nie je v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami alebo ak jej používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva.
    4. Poskytovateľ zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas doby poskytovania Služby.
    5. Ak Poskytovateľ zodpovedá za vadu Služby, Užívateľ má voči nemu právo na odstránenie vady (§ 852k Občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z ceny (§ 852l Občianskeho zákonníka) alebo právo od zmluvy odstúpiť (§ 852l Občianskeho zákonníka).
    6. Užívateľ môže reklamovať Službu prostredníctvom
      1. listu zaslaného na adresu Poskytovateľa; alebo
      2. emailu na emailovú adresu zákazníckeho servisu Poskytovateľa info@mamatatabac.sk .
    7. Pre účely prípadnej reklamácie postačí, ak Užívateľ kontaktuje Poskytovateľa jedným zo spôsobov podľa predchádzajúceho bodu, najlepšie s predmetom „Reklamácia“, a vysvetlí Poskytovateľovi, v čom spočíva problém s užívaním Služby a ako dlho trvá. Poskytovateľ odpovie Užívateľovi čo najskôr a takáto odpoveď Poskytovateľa je potvrdením o prijatí reklamácie. Užívateľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady aj bez toho, aby ich vytkol.
    8. Poskytovateľ poskytne Užívateľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Užívateľom. Poskytovateľ v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Poskytovateľ nemôže ovplyvniť.
    9. Keďže spokojnosť Užívateľa so Službou je pre Poskytovateľa veľmi dôležitá, Poskytovateľ urobí všetko pre to, aby prípadný problém spojený s poskytovaním Služby a spôsobený okolnosťami na strane Poskytovateľa odstránil k Užívateľovej spokojnosti čo najskôr. Za čas, počas ktorého Užívateľ nemohol alebo nebude môcť plnohodnotne používať Službu dôsledkom okolností na strane Poskytovateľa, Poskytovateľ podľa preferencií Užívateľa buď
      1. vráti Užívateľovi vráti alikvotnú časť Členského; alebo
      2. poskytne Užívateľovi Službu na rovnako dlhé nasledujúce obdobie zadarmo.
    10. Závery vybavenia reklamácie Poskytovateľ oznámi Užívateľovi rovnakým spôsobom, akým Užívateľ reklamoval Službu, alebo iným spôsobom, na ktorom sa Zmluvné strany v priebehu vybavovania reklamácie dohodli.
    11. Ak po obdŕžaní oznámenia o vybavení reklamácie nebude Užívateľ spokojný so spôsobom vybavenia tejto reklamácie, Poskytovateľ prosí Užívateľa kontaktovať zákaznícky servis Poskytovateľa na nasledujúcej emailovej adrese info@mamatatabac.sk , kde sa zamestnanci zákazníckeho servisu Poskytovateľa budú snažiť vyjsť Užívateľovi maximálne v ústrety nájsť riešenie k Užívateľovej spokojnosti.
    12. Ak Poskytovateľ odmieta zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Užívateľovi.
    13. Práva zo zodpovednosti za vady sú podrobné opravené v § 852g až § 852n Občianskeho zákonníka.
  2. Zrušenie Užívateľského účtu
    1. Užívateľský účet môže Užívateľ svojom Užívateľskom účte kedykoľvek zrušiť kliknutím na tlačidlo „Ukončiť členstvo“.
    2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť Užívateľský účet Užívateľa v prípade podstatného porušenia Zmluvy, spočívajúcom napríklad v zásahu do práv duševného vlastníctva Poskytovateľa.
    3. Zrušením Užívateľského účtu Zmluva zaniká. V prípade, že Užívateľ zruší svoj Užívateľský účet, nemá nárok na vrátenie už zaplateného Členského.
      1. pre zrušenie automatických platieb Mesačného predplatného obdobia Členského pri platbe cez platobnú bránu Stripe je potrebné zrušiť automatické platby prostredníctvom príslušného Stripe účtu.

Ak Užívateľ zabudol zrušiť automatickú platbu po zrušení Užívateľského účtu, je oprávnený kontaktovať zákaznícky servis Poskytovateľa na nasledujúcej emailovej adrese info@mamatatabac.sk a Poskytovateľ mu peniaze takto zaplatené Členské po zrušení Užívateľského účtu vráti.

  1. Práva duševného vlastníctva
    1. Webová stránka a internetový obchod Poskytovateľa ako aj všetky informácie a materiály v nich publikované môžu byť chránené autorským právom. Názvy a označenia, najmä tovarov a služieb, môžu byť ochrannými známkami ich vlastníkov. Kopírovať a šíriť informácie publikované na Webovej stránke Poskytovateľa je možné len s jeho predchádzajúcim súhlasom. Neoprávnený zásah do takýchto práv duševného vlastníctva môže byť považovaný za trestný čin.
  2. Ochrana osobných údajov
    1. Pre informácie o tom, ako Poskytovateľ spracováva osobné údaje Užívateľov a návštevníkov Webovej stránky a ako používa cookies, sa Užívatelia a návštevníci Webovej stránky môžu oboznámiť s Poskytovateľovými pravidlami spracovania osobných údajov a používania cookies:
      1. dokument „https://mamatatabac.sk/zasady-spracuvania-osobnych-udajov/
      1. dokument „https://mamatatabac.sk/zasady-spracuvania-osobnych-udajov/“.
  1. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
    1. Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 8 sa vzťahujú len na Užívateľa – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
    2. Ak medzi Poskytovateľom a Užívateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Užívateľ domnieva, že Poskytovateľ porušil iné práva Užívateľa, má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu.
    3. Ak Poskytovateľ na žiadosť Užívateľa o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Užívateľ podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo, za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť Užívateľa obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
    4. Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína návrhom Užívateľa. Návrh musí obsahovať zákonom predpísané náležitosti a môže sa podať písomne v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Užívateľ využiť formulár, ktorý je dostupný na webovom sídle subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný postupovať nezávisle, nestranne, s náležitou odbornou starostlivosťou, s cieľom urovnania sporu a prihliadať pritom na ochranu práv a oprávnených záujmov strán sporu. Ak majú strany sporu záujem o zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu. Uzatvorená dohoda je záväzná. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody o vyriešení sporu a subjekt alternatívneho riešenia sporov dospeje k záveru, že Poskytovateľ porušil práva Užívateľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska. Subjekt alternatívneho riešenia sporov návrh odloží, ak nie je zrejmé, že Poskytovateľ porušil práva Užívateľa. Alternatívne riešenie sporu je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov však môže od Užívateľa požadovať poplatok najviac 5 EUR vrátane DPH.
    5. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky (www.mhsr.sk). V prípade cezhraničného sporu má Užívateľ tiež právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. Užívateľ má tiež právo na alternatívne riešenie prípadného sporu prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov on-line (ec.europa.eu/consumers/odr/main/).
  2. Záverečné ustanovenia
    1. Vzťahy medzi Poskytovateľom a Užívateľom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, riadi sa slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté spotrebiteľské práva vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
    2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie a je možné ju uzavrieť v slovenskom jazyku.
    3. Ak je alebo sa stane ktorékoľvek ustanovenie zmluvy neplatné, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení zmluvy.
    4. V prípade akýchkoľvek otázok, sťažností, podnetov alebo žiadostí o nápravu Užívateľ sa môže kedykoľvek obrátiť na Poskytovateľa, napríklad emailom na info@mamatatabac.sk alebo na telefónnom čísle 0918841108.
    5. Orgánom dozoru v oblasti živnostenského podnikania je Odbor živnostenského podnikania, Okresný úrad Žiar nad Hronom, Námestie Matice slovenskej 8, 965 01 Žiar nad Hronom (https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=45&odbor=3, 096164 2930, 0903 537163). Orgánom dozoru v oblasti ochrany osobných údajov je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava (www.dataprotection.gov.sk, statny.dozor@pdp.gov.sk, +421 /2 3231 3214). Orgánom dozoru v oblasti ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj so sídlom Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1 (www.soi.sk, bb@soi.sk 048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73).
    6. Znenie VOP môže Poskytovateľ kedykoľvek jednostranne meniť a dopĺňať. Nové VOP nadobudnú účinnosť dňom ich zverejnenia na Webovej stránke a rušia sa tým dovtedy platné VOP. Týmto ustanovením nie sú dotknuté vaše práva a povinnosti, ktoré vznikli pred účinnosťou nových VOP.
    7. Vzhľadom na spôsob uzatvárania Zmluvy, Zmluva u Poskytovateľa nebude osobitne uložená a dostupná na požiadanie. VOP budú kedykoľvek dostupné na Webovej stránke.

Príloha: Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ                 

NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV

OBCHODNÍKA

(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)

  • Komu: MAMATATABAC s. r. o., so sídlom Š. Moysesa 424/59 Žiar nad Hronom 965 01
  • Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: ………….. 
  • Dátum objednania/dátum prijatia* …………..
  • Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
  • Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
  • Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) …………..
  • Dátum …………..

* Nehodiace sa prečiarknite.